Jak to działa? Cennik Rejestracja Telefon gratis Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Problemy techniczne -> Nie otrzymałem emaila z faksem

Pomoc

Problemy techniczne

  • Nie otrzymałem emaila z faksem
  • Nie mogę wysłać faksu
  • Co oznaczają statusy wysyłek?
  • Nie otrzymałem emaila z faksem

    Zanim prześlesz reklamację, uprzejmie prosimy, zapoznaj się z poniższymi informacjami.

    Czy usługa jest aktywna?

    Upewnij się, czy Twój abonament jest opłacony. W tym celu zaloguj się do panelu klienta i w zakładce rozliczenia sprawdź ważność usługi. Jeśli usługa nie jest już aktywna, opłać abonament.

    Czy adres email jest przypisany do usługi?

    Zaloguj się do panelu klienta i sprawdź listę przypisanych adresów do odbioru faxów (zakładki: Usługi -> faxy -> ustawienie faxu -> adresy email).

    Czy widzisz otrzymany fax w panelu?

    Aby mieć pewność, że nieotrzymanie faxu nie jest spowodowane problemem z Twoją skrzynką email, sprawdź, czy otrzymany dokument jest widoczny po zalogowaniu do panelu klienta (zakładki: Usługi -> faxy -> skrzynka odbiorcza.

    Jeśli otrzymany fax znajduje się w skrzynce odbiorczej, to znaczy, że najprawdopodobniej jest problem po stronie Twojej skrzynki email. Sprawdź, czy wiadomość przez pomyłkę nie trafiła do folderu ze spamem. Jeśli tak, to umieść nasz adres na białej liście.

    Czy połączenie jest na liście wychodzących?

    Jeśli nie znalazłeś dokumentu w skrzynce odbiorczej, sprawdź, czy informacja o połączeniu znajduje się na liście połączeń przychodzących. W tym celu zaloguj się do panelu klienta a następnie wybierz zakładkę Spis połączeń -> przychodzących.

    Jeśli informacja o połączeniu znajduje się na liście, poproś nadawcę o ponowne wysłanie faxu, bo możliwe, że połączenie zostało przerwane podczas transmisji.

    Jeśli na liście nie ma informacji o połączeniu przychodzącym, upewnij się tylko, czy nadawca wysyłał fax na Twój numer (zakładka: Usługi -> faxy) i poproś o ponowną wysyłkę.

    Reklamacja

    Jeśli po zapoznianiu się z powyższymi informacjami nie udało Ci się znaleźć przyczyny problemu, uprzejmie prosimy przesłać nam pełną reklamację za pośrednictwem panelu klienta (zakładka zgłoszenia).

    Abyśmy mogli sprawnie rozpatrzeć reklamację, koniecznie prześlij następujące informacje:

    powrót na górę


    Telepartner Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka w chmurze  |  Call center w chmurze  |  Telekonferencja