Zanim prześlesz reklamację, uprzejmie prosimy, zapoznaj się z poniższymi informacjami.
Upewnij się, czy Twój abonament jest opłacony. W tym celu zaloguj się do panelu klienta i w zakładce rozliczenia sprawdź ważność usługi. Jeśli usługa nie jest już aktywna, opłać abonament.
Zaloguj się do panelu klienta i sprawdź listę przypisanych adresów do odbioru faxów (zakładki: Usługi -> faxy -> ustawienie faxu -> adresy email).
Aby mieć pewność, że nieotrzymanie faxu nie jest spowodowane problemem z Twoją skrzynką email, sprawdź, czy otrzymany dokument jest widoczny po zalogowaniu do panelu klienta (zakładki: Usługi -> faxy -> skrzynka odbiorcza.
Jeśli otrzymany fax znajduje się w skrzynce odbiorczej, to znaczy, że najprawdopodobniej jest problem po stronie Twojej skrzynki email. Sprawdź, czy wiadomość przez pomyłkę nie trafiła do folderu ze spamem. Jeśli tak, to umieść nasz adres na białej liście.
Jeśli nie znalazłeś dokumentu w skrzynce odbiorczej, sprawdź, czy informacja o połączeniu znajduje się na liście połączeń przychodzących. W tym celu zaloguj się do panelu klienta a następnie wybierz zakładkę Spis połączeń -> przychodzących.
Jeśli informacja o połączeniu znajduje się na liście, poproś nadawcę o ponowne wysłanie faxu, bo możliwe, że połączenie zostało przerwane podczas transmisji.
Jeśli na liście nie ma informacji o połączeniu przychodzącym, upewnij się tylko, czy nadawca wysyłał fax na Twój numer (zakładka: Usługi -> faxy) i poproś o ponowną wysyłkę.
Jeśli po zapoznianiu się z powyższymi informacjami nie udało Ci się znaleźć przyczyny problemu, uprzejmie prosimy przesłać nam pełną reklamację za pośrednictwem panelu klienta (zakładka zgłoszenia).
Abyśmy mogli sprawnie rozpatrzeć reklamację, koniecznie prześlij następujące informacje: